SMS SERWIS

SMS SERWIS - yield serwisu: +23,49% / CZAS GRY: 64 miesiące

SMS SERWIS - yield serwisu: +37,95% / yield grudnia: +24,42% - stan na dzień 2011.12.28

SMS SERWIS! Co to jest i jak to działa? Otóż każdy, kto chce skorzystać z mojego typu może wysłać SMS na numer 7268 o treści TXT KLAWISZ i otrzyma SMS zwrotny z typem postawionym na konkretny dzień. Codziennie będę umieszczać tam jeden, lub dwa typy. Za każdym razem będę pisać ile ich jest i o której godzinie rozpoczyna się pierwszy mecz. Do tej właśnie godziny będzie można pobierać typy. W dni powszednie moje typy będą postawione zawsze do godziny 16:00. W weekendy trochę wcześniej, z uwagi na znacznie wcześniej rozgrywane mecze. Jeśli któregoś dnia nie będę grać to taka informacja pojawi się na blogu. Typy będą głównie z piłki nożnej i hokeja na lodzie, co nie znaczy wcale, że nie pojawią się tam też typy z innych dyscyplin sportowych. Zapewniam Was, że wszystkie typy grane w ramach SMS SERWIS-u pojawią się później na moim blogu. Wszystko tutaj będzie prowadzone w pełni uczciwie. Nie będzie żadnego oszukaństwa! SERDECZNIE ZAPRASZAM! Pobierajcie i zarabiajcie! Naprawdę warto! W razie jakichkolwiek pytań piszcie na gg: 8461881 (czasami tam bywam).

niedziela, 17 stycznia 2010

Niezbędnik gracza - wpis 4

RADA 3 - SUBIEKTYWNY PRZEGLĄD BUKMACHERÓW cz.2

"Przelecę" teraz szybko po bukach, pisząc tylko o jakiejś specyficznych cechach:

1) 10bet
nie mam złych doświadczeń, ale słyszałem o dużych przekrętach (zamykanie kont itp.). Trzeba bardzo uważać przy dokonywaniu wypłat - pobierają za to niemałe opłaty (trzeba uważnie przestudiować ich zasady). Na uwagę zasługują wysokie kursy dla U / O. I znów (podobnie jak dla Expekta) wydaje mi się, że mają oni niezłą skuteczność w przewidywaniu tych wydarzeń - zatem jeśli 10bet daje wysoki kurs powiedzmy dla U, to niewykluczone, że trzeba grać O.

2) Bet365
Ludzie chwalą, ale mi założyli limit. Co więcej założyłem konto na nazwisko kogoś z rodziny - zorientowali się prawie od razu i też założyli limit (nazwisko i adres był inny, jedynie ten sam komputer). Korzystam w celu sprawdzenia, o której godzinie odbywają się mecze w Ameryce (wg naszego czasu). Sprawdzam rano i wiem, czy będę musiał się spieszyć (bo mecze są powiedzmy o 18:00, czy też 19:00), czy mam luz, bo są (najczęściej) o 1:00 w nocy.

3) Nordicbet
Na uwagę zasługuje pomocna wyszukiwarka. Często w surebetach.

4) Boylesports
Lubię (czy raczej lubiłem - założyli mi limit) tego buka. Zdarzały się najwyższe kursy (wyższe niż w Pinnacle) na tenis i sporty amerykańskie.

5) Beclick, Betgun, Betsafe, Betsson, Betway, Centrebet, Scandic, Sportingbet, Zedbet
Szeroka gama buków - raz tu, raz tam można sobie znaleźć najwyższy kurs. Nie mam złych doświadczeń. Ponieważ obrotów u nich nie mam za wysokich (może z wyjątkiem Centrebet), nie mam pojęcia, jak szybko nakładają limit na konto.

6) Gamebookers
Za plus podam bardzo szybkie wypłaty. Za minus - nieaktualizowane kursy w Betbrain. Zmarnowałem mnóstwo czasu wchodząc do Gamebookers (bo tam jakoby miał być najlepszy kurs).

7) Canbet
Zdarzają się najwyższe kursy, choć radziłbym uważać - wydaje się że chłopcy wiedzą, co robią.

8) Unibet
Niestety mam zdanie bardzo podobne, jak na temat bet-at-home. Stosują ogromne marże. Mają bardzo szeroką ofertę (np. niepopularną gdzie indziej siatkówkę), co stawia człowieka przed beznadziejnym wyborem: grać u nich po złym kursie, czy w ogóle nie grać. Zdarza się, że spóźniają się bardzo z aktualizowaniem kursów w sportach amerykańskich (i te czasem można u nich znaleźć po dobrym kursie - aczkolwiek z powodu dużej marży, nie dzieje się to zbyt często).

9) Pinnacle
Oczywiście same superlatywy z małymi wyjątkami: oferta wbrew pozorom nie jest bogata. W sportach "niszowych" limity są bardzo małe. Bardzo mała oferta "parlay" - co więcej kursy w nich "lubią" zmieniać się tak często, że trzeba wprowadzać stawki po kilka razy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz