SMS SERWIS

SMS SERWIS - yield serwisu: +23,49% / CZAS GRY: 64 miesiące

SMS SERWIS - yield serwisu: +37,95% / yield grudnia: +24,42% - stan na dzień 2011.12.28

SMS SERWIS! Co to jest i jak to działa? Otóż każdy, kto chce skorzystać z mojego typu może wysłać SMS na numer 7268 o treści TXT KLAWISZ i otrzyma SMS zwrotny z typem postawionym na konkretny dzień. Codziennie będę umieszczać tam jeden, lub dwa typy. Za każdym razem będę pisać ile ich jest i o której godzinie rozpoczyna się pierwszy mecz. Do tej właśnie godziny będzie można pobierać typy. W dni powszednie moje typy będą postawione zawsze do godziny 16:00. W weekendy trochę wcześniej, z uwagi na znacznie wcześniej rozgrywane mecze. Jeśli któregoś dnia nie będę grać to taka informacja pojawi się na blogu. Typy będą głównie z piłki nożnej i hokeja na lodzie, co nie znaczy wcale, że nie pojawią się tam też typy z innych dyscyplin sportowych. Zapewniam Was, że wszystkie typy grane w ramach SMS SERWIS-u pojawią się później na moim blogu. Wszystko tutaj będzie prowadzone w pełni uczciwie. Nie będzie żadnego oszukaństwa! SERDECZNIE ZAPRASZAM! Pobierajcie i zarabiajcie! Naprawdę warto! W razie jakichkolwiek pytań piszcie na gg: 8461881 (czasami tam bywam).

niedziela, 20 grudnia 2009

SMS SERWIS - niedziela

Typ 2:
17:00 Chaves - SC
Covilha typ: 1 (1,826)
WYNIK: 3-1


Gratulacje dla wszystkich, którzy skorzystali z mojego typu.
Zagrałem drugi typ, ponieważ pierwszy nie wszedł i mogę doliczyć następne 30zł do swojego budżetu. Ci, którzy pobrali go z SMS SERWIS mogą również cieszyć się wygraną. Dbam o Wasze pieniądze i moim zadaniem jest pilnowanie, żeby nie było długiej serii nietrafionych typów. Jeden typ nie wszedł, więc znalazłem drugi, który nie miał prawa nie wejść.
Jutro zrobię podsumowanie za ten krótki okres działalności mojego bloga. Będę tak robić zawsze w poniedziałki, żeby wszyscy na bieżąco śledzili moje typowanie.

Typ 1:
14:00 Egaleo - Ethnikos Asteras typ: 2 (1,80)
WYNIK: 1-1


No i jest pierwsza porażka. Niefortunna utrata bramki już w 8 minucie, ustawiła praktycznie mecz. Ethnikos Asteras do końca próbował rozstrzygnąć spotkanie na swoją korzyść, ale niestety nie udało się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz