SMS SERWIS

SMS SERWIS - yield serwisu: +23,49% / CZAS GRY: 64 miesiące

SMS SERWIS - yield serwisu: +37,95% / yield grudnia: +24,42% - stan na dzień 2011.12.28

SMS SERWIS! Co to jest i jak to działa? Otóż każdy, kto chce skorzystać z mojego typu może wysłać SMS na numer 7268 o treści TXT KLAWISZ i otrzyma SMS zwrotny z typem postawionym na konkretny dzień. Codziennie będę umieszczać tam jeden, lub dwa typy. Za każdym razem będę pisać ile ich jest i o której godzinie rozpoczyna się pierwszy mecz. Do tej właśnie godziny będzie można pobierać typy. W dni powszednie moje typy będą postawione zawsze do godziny 16:00. W weekendy trochę wcześniej, z uwagi na znacznie wcześniej rozgrywane mecze. Jeśli któregoś dnia nie będę grać to taka informacja pojawi się na blogu. Typy będą głównie z piłki nożnej i hokeja na lodzie, co nie znaczy wcale, że nie pojawią się tam też typy z innych dyscyplin sportowych. Zapewniam Was, że wszystkie typy grane w ramach SMS SERWIS-u pojawią się później na moim blogu. Wszystko tutaj będzie prowadzone w pełni uczciwie. Nie będzie żadnego oszukaństwa! SERDECZNIE ZAPRASZAM! Pobierajcie i zarabiajcie! Naprawdę warto! W razie jakichkolwiek pytań piszcie na gg: 8461881 (czasami tam bywam).

sobota, 19 grudnia 2009

Odpowiedź

Otrzymałem kilka zapytań odnośnie sposobu gry moimi typami. Jak najlepiej nimi grać? Otóż, staram się, aby moje typy były o kursie co najmniej 2,00. Ja gram swoje typy na stały zysk 40zł. Jeśli typ nie wejdzie, to następny typ gram na zysk 30zł. Jeśli i ten nie wejdzie, to następny gram na zysk 20zł, itd. Stawkę ustawiam tak, żeby mieć zwrot za wcześniej przegrane typy. Można też grać moje typy klasyczną progresją, podnosząc stawkę przy następnym typie, jeśli poprzedni był nietrafiony. Po dwóch dniach typowania i funkcjonowania SMS SERWISU zarobiłem już 80zł. Mam nadzieję, że ta tendencja będzie utrzymana. Po wielu latach gry i prób różnorodnych systemów i sposobów, doszedłem do wniosku, że im mniej gra się typów, tym lepiej. Jeden typ wybrany z całodniowej oferty daje pewność, że jest tym najbardziej pewnym. Przy graniu większej ilości typów można bardzo łatwo pogubić się i źle je zanalizować, bądź też szukać typu na tzw.: podniesienie AKO, co bardzo często prowadzi do przegranej. Dlatego ja gram tylko single i maksymalnie 2 typy dziennie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz