SMS SERWIS

SMS SERWIS - yield serwisu: +23,49% / CZAS GRY: 64 miesiące

SMS SERWIS - yield serwisu: +37,95% / yield grudnia: +24,42% - stan na dzień 2011.12.28

SMS SERWIS! Co to jest i jak to działa? Otóż każdy, kto chce skorzystać z mojego typu może wysłać SMS na numer 7268 o treści TXT KLAWISZ i otrzyma SMS zwrotny z typem postawionym na konkretny dzień. Codziennie będę umieszczać tam jeden, lub dwa typy. Za każdym razem będę pisać ile ich jest i o której godzinie rozpoczyna się pierwszy mecz. Do tej właśnie godziny będzie można pobierać typy. W dni powszednie moje typy będą postawione zawsze do godziny 16:00. W weekendy trochę wcześniej, z uwagi na znacznie wcześniej rozgrywane mecze. Jeśli któregoś dnia nie będę grać to taka informacja pojawi się na blogu. Typy będą głównie z piłki nożnej i hokeja na lodzie, co nie znaczy wcale, że nie pojawią się tam też typy z innych dyscyplin sportowych. Zapewniam Was, że wszystkie typy grane w ramach SMS SERWIS-u pojawią się później na moim blogu. Wszystko tutaj będzie prowadzone w pełni uczciwie. Nie będzie żadnego oszukaństwa! SERDECZNIE ZAPRASZAM! Pobierajcie i zarabiajcie! Naprawdę warto! W razie jakichkolwiek pytań piszcie na gg: 8461881 (czasami tam bywam).

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

NHL PLAYOFFS - 25 kwietnia

Typ 29:
04:00 Los Angeles Kings - San Jose Sharks typ: 2 ML
1,833 | 160j. | WYNIK: 3-3 (3-4 OT) | +133,28j.
Przy tym typie miałem dużo szczęścia. Czułem, że może dojść do dogrywki i dlatego zagrałem ML, chociaż wielu moich znajomych typerów uważało, że Rekiny dadzą radę wygrać w RT.

Typ 28:
01:00 Tampa Bay Lightning (-0,5) - Pittsburgh Penguins typ: 1 (reg. time)
2,300 | 160j. | WYNIK: 4-2 | +208,00j.
Do końca wierzyłem i wierzę nadal, że Bolts tanio skóry nie sprzedadzą. Było 1-3 w serii, a zrobiło się 3-3. Zresztą podczas przedstawiania drużyn z ligi NHL napisałem, że mają skład, który śmiało może walczyć o Finał Konferencji i po ich ostatnich meczach zdania nie zmieniam.

NHL BILANS DNIA: +341,28j.
NHL BILANS PLAYOFFS: +234,98j.

I gdyby nie ta fatalna niedziela miałbym prawie 435 jednostek zysku. No, ale cóż! Tak bywa! Wczorajszy dzień bardzo udany, bo zagrałem jeszcze za symboliczne 10 złotych dubel złożony z over 5,5 w obydwu meczach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz